System Ewidencji Harcerskich (SEH) to platforma przeznaczona dla drużynowych, której celem jest ewidencjonowanie członków ZHP. Poniżej opisano jak otrzymać dostęp do systemu.
Mail w domenie zhp.net.pl
Do zarządzania ewidencją drużyny niezbędne jest posiadanie maila w domenie zhp.net.pl. Jeżeli nie posiadasz konta w tej domenie napisz do członka Komendy Hufca ds. Organizacyjnych
Pierwsze logowanie
1. wejdź na stronę https://e.zhp.pl/
2. kliknij „zamiana hasła”
3. w polu „Identyfikator” wprowadź swój numer ewidencyjny
4. kliknij „wyślij kod” i nie zamykaj okna przeglądarki
5. na swojego maila w domenie zhp.net.pl otrzymasz kod (token), skopiuj go i wklej do okna przeglądarki w pole „token”
6. wpisz nowe hasło
7. kliknij „zmień hasło”
8. możesz zalogować się do systemu
Uwaga!
Hasło wygasa co 30 dni, za każdym razem zmiana hasła (również w przypadku zapomnienia hasła) wygląda identycznie. W razie problemów zgłoś się do odpowiedniego członka Komendy Hufca.
Instrukcja użytkowania systemu znajduje się TUTAJ