Start Ewidencja (SEH)

Ewidencja (SEH)

System Ewidencji Harcerskich (SEH) to platforma przeznaczona dla drużynowych, której celem jest ewidencjonowanie członków ZHP. Poniżej opisano jak otrzymać dostęp do systemu.

Mail w domenie zhp.net.pl

Do zarządzania ewidencją drużyny niezbędne jest posiadanie maila w domenie zhp.net.pl. Jeżeli nie posiadasz konta w tej domenie napisz do członka Komendy Hufca ds. Organizacyjnych

Pierwsze logowanie

1. wejdź na stronę https://e.zhp.pl/

2. kliknij „zamiana hasła”

3. w polu „Identyfikator” wprowadź swój numer ewidencyjny

4. kliknij „wyślij kod” i nie zamykaj okna przeglądarki

5. na swojego maila w domenie zhp.net.pl otrzymasz kod (token), skopiuj go i wklej do okna przeglądarki w pole „token”

6. wpisz nowe hasło

7. kliknij „zmień hasło”

8. możesz zalogować się do systemu

Uwaga!

Hasło wygasa co 30 dni, za każdym razem zmiana hasła (również w przypadku zapomnienia hasła) wygląda identycznie. W razie problemów zgłoś się do odpowiedniego członka Komendy Hufca.

Instrukcja użytkowania systemu znajduje się TUTAJ